26 April 2006

誰人知我心




















看見人家的胡迪在工作檯上,
心裡十五十六,
終於放oooo送我的woody DOLLCENA出來和胡迪來個大合照!
突然男同事K說:「噢! Iris原來你鍾意同公仔影相架?!我都係架!」
..............................................................

哈!如果他們知道真正的我一定嚇一跳!!

同場加影















男同事K也愛B女!!
他有我最愛的Goldie~~~~(有墨超那個!)
我沒有向他透露。
唯有將妒忌之心藏於心裡!!
激死!

4 comments:

Anonymous said...

你一定係在公司扮正經、懶認真、假成熟的……知你籠野啦……

Anonymous said...

瑮︰
緊係啦,以前係舊公司成日俾佢大佬話佢低能兼白痴,
今時今日能去一個新地方
緊係要建立一個~時代新女性0既形象啦!
(飽死)

Kat said...

好心你地啦!一陣一個唔覺意,安仔既同事機緣巧合咁撞入o黎就唔好啦!佢d同事知道左個leader既真面目,你地叫安仔顏面何存呀?哈哈!

Anonymous said...

HELLO.....我今日去左sogo,我同你都冇行了,,,個比賽....不過唔緊,而家又有第二回合喇~(不過要十月先公佈...)你呢兩日得閒就去吸吸啦~~哈哈~~~