21 April 2006

想妳 -- NYC

You Belong in New York City
You're an energetic, ambitious woman.And only NYC is fast enough for you.Maybe you'll set yourself up with a killer careerOr simply take in all the city has to offer.
What City Do You Belong In?

不經不覺已有18個月沒見,
真的很想妳!
我知道很快就可以和你重聚,
等我!

2 comments:

Kat said...

我是倫敦,上次做了一個差不多的測驗也是倫敦。我是不是應該去那裡走一趟?你做我導遊啦!

kakaoo said...

好的!
可能這一天要等一等.......