1 September 2006

胡吹

我都想好多野事事但但、求求其其、得過且過.........
但對唔住,
因為我有要求,
所以始終過唔倒自己個心理關口!

或多或少我係偏向唯美派,
好想好多野都盡善盡美,
但可以嗎?

我知,我知呀,"唔可以嘛".......

明知唔可以但仍自尋煩惱,
就因為咁好多時令自己唔開心、發脾氣!!
傷心又傷身!
係咪唔得先??

但我想話有要求唔係罪,
總好過有些人無要求、無目標、事事但但、求求其其、得過且過.........
係度浪廢生命!!


別無其他,只係有感而發胡吹一輪!

1 comment:

差利講場 said...

是否受了什麼刺激???