5 September 2006

安記出品







































姊妹手花




















主人家襟花


做襟花我不是內行,
但有這樣的效果我已沾沾自喜!!
尤其姊妹的手花,
我覺得賣相不俗,
拍得住專業的水準呢!
相信各姊妹在129當日有安記出品的手花配襯必定份外醒神!!

其實做一朵襟花都頗費神,
但想起大家可以將襟花留為紀念,
我覺辛苦小小也值得!!

11 comments:

senyelgit said...

姊妹手花真係靚d喎~~仲靚過主人家個d~~

Anonymous said...

認同認同!
本來都想幫你手,但你要求咁高,我怕我一幫你,連朋友都無得做。

Anonymous said...

主人家個d 唔點喇

Anonymous said...

唔該,重新造過

kakaoo said...

senyelgit:

各花入各眼啦,較成熟年長既人會覺得主人家朵襟花靚D~~
我出品D襟花會適合唔同年?層既~哈哈!!

瑮:

本身D襟花之前係有人話幫我做,但後尾我買哂花材佢好似有小小想縮沙,我無謂強人所難啦,咪自己頂上囉!
你想幫手呀??無任歡迎喇!!

sponge bob:

睬你都傻!!

差利講場 said...

一向都覺得你地做DESIGN的手都特別小巧..果然唔錯唔錯

Anonymous said...

有沒有想過屆時的用家會穿什麼色調的衣服呢? 如果是深色的, 或太實色的, 這個手花可能會不太起眼的.

Anonymous said...

太過份喇!
睬我都傻!!????

Anonymous said...

太過份喇!
睬我都傻!!????

Kat said...

好靚呀,好想戴上手!

o...ship said...

o...我太遲喇.....但又真係不禁要讚你一句--碓實幾靚....d花咋....哈哈