19 July 2006

吉蒂的誘惑

















經過兩日的"慎重考慮",
連續兩日在麥記"思思縮縮",
決定落重注,
豪花三百買了這套吉蒂!!
因為....因為....太誘惑喇~
單是看著那軟硬特別版已很滿足!!
但想起不知如何display出來也令人頗頭痛.......

現在拿著張400%的認購coupon不知如何是好,
究竟換還是不換.......

周總,action沒有?

5 comments:

Anonymous said...

我相信我只要控制好這一刻的情緒,我會好快沒事,對於那十來隻貓的誘惑,的確令我心癢癢,但最後,我還是作了一個很成熟的決定:只買黑白色。

點解?我點解會咁理智???啊──

差利講場 said...

我仲理智過你們!! 我一只都冇賣, 因為實在冇地方將佢地陳列出來.....我唔想買咁多回來都只是放進床底那個膠箱內,我唔想佢地屈屈不得志地不見天日......你們記得對它們好些....

kakaoo said...

唉~~
我仲諗緊要唔要隻大吉蒂........
雖然有人行送比我作為聖誕禮物.......
但$800好似唔係好抵~~

煩惱中>>>>>>

Kaman said...

woo~~我也換了...我現在等待它朝一日,有自己房屋的時候...我會把它們陳列出來, 好好對待它們!!

差利,原本"有人"意圖或企圖地拿"它們"送給你作生日禮物, 不過我狠狠地幫你拒絕了,請好好多謝我, 呵呵!!

Hilda broketail said...

0.o
u got them all