27 July 2006

無知新一代

NDSL的熱潮下,
整個departement已「一人一機」。
玩機的情況已去到一發不可收拾的階段,
每當lunch、放工例必對戰、挑機......
他們最喜歡「孖寶賽車」,
十個人一起對打,
個個玩到"we嘩鬼叫",
想叫他們靜一點也很因難!!

註:我嘗試參與其中,
但真的很難投入.....
為什麼他們沒興趣於四人麻雀對戰呢??

答:十個人全部不懂打麻雀!!!

天啊!?

為什麼現代的年輕這麼無知??
麻雀也不懂???
難道只懂msn or 卡拉ok??
長始下去麻雀館、聯誼會、美滿會、雀局宴在未來十年很快就絕跡.......


<<<可悲>>>

7 comments:

差利講場 said...

真是咁"q", 我們正在攪緊麻雀聯誼, 一有消息!!就call你

noche said...

我識用麻雀砌隻龜出黎嫁! XD

有人教過我打... 不過真係幾悶咁... 又嘈... 之後都水過鴨背唔記得左~

不如你講下麻雀既樂趣係D乜野?

除左可以賭錢之外...

Anonymous said...

安仔....
究竟你去左邊呀...??你番黎啦....
你仲知唔知我係邊個呀...??
使唔使我拋個西瓜落海呀....嗚嗚嗚...

Anonymous said...

原來新一代的人,不懂國萃!

senyelgit said...

我識打0架~

kakaoo said...

差利:
等待你的好消息~

noche:
其實我都唔鍾意賭錢!
不過唔玩錢實無人肯玩~
但係打麻雀的確係訓練腦筋既好活動,
又可以?誼,我鍾意!!

22:
咪發花癲~~

瑮:
咪係,國萃都唔曉~真係花靚到不得了!

senyelgit:
你已係奇葩啦!識打麻雀~

Anonymous said...

我都識呀, 下次一齊打, 唔怕老人痴呆呀

by joyce