5 August 2006

枉費心力







這隻貓叫「亞mewo」,
是我家附近的生果檔老闆養的虎紋家貓仔!
起初為了玩「亞mewo」,
每到生果檔也例必光顧十元八塊,
漸漸老闆也和我混熟起來.......
熱情的老闆見我這麼喜歡「亞mewo」,
每次也說將她送給我或拿回家玩一天半天。
其實我覺得老闆的提議也不錯,
因為我一直想替「亞mewo」影一輯貓沙龍。

所以上星期我問老闆借「亞mewo」一小時,
好讓我拿上14樓慢慢拍.........
(期間我已準備所有道具包括攝影器材、玩具、小食)
哈哈,
老闆果然夠熱情,
二話不說立即拿出個生果箱將熟睡的「亞mewo」蓋著,
並說:「佢咁大女未出過遠門架,你慢慢玩啦!」
然後我抱著那個生果箱小心翼翼回家,
雖然路程很短,
但我已聽到「亞mewo」發出低沈的哀叫.......
起初我以為她困在箱裡黑漆漆所以害怕,
並沒有理會........
回到家裡,
將蓋打開「亞mewo」已不停哀叫,
樣子十分不安又不時發出嗚嗚聲........
又不肯跳出來,
我看見這情況我也很害怕,
所以立即送她回老家!!
「亞mewo」回到生果檔立即龍精虎猛。

唉....... 果然是未出過遠門的貓咪!!
唯有將在生果上拍沙龍啦。

看~「亞mewo」在鏡頭下多神氣!!!

6 comments:

Anonymous said...

好似兩隻唔同的貓咁!
頭個幾張好成熟,
成後兩張又好天真。

估唔到貓仔都咁識性。

Anonymous said...

Our kitty will be the super kitty star and model. wuhahaha

差利講場 said...

你個性格依然e冇變...唔怕醜, 哈哈!!

Anonymous said...

影得好靚喎

by esd joyce

Anonymous said...

Nice photo ^^b !!

Kat said...

好得意(只限睇相),嘻嘻!