26 August 2006

826 -- 終極決戰

籌備多時既上網登記拎籌行動,
今日已塵埃落定。

經過今日既決戰我得到一些結論:

★任何事不能強求,好多野係整定既!
★緊張係解決唔倒問題!
★我有好多好朋友!!
★ESD班網友好幫得手!
★想找黃大仙亞梁師傅算賑.....點解要擇09/12呢個超級吉日比我黎玩謝我!!

雖然12月9日我去唔倒尖沙咀註冊,
但騫翁失馬,
家陣去紅磡都會伊甸園用律師註冊,
時間又合心水,
會場設計又特別,
都唔差喎!!

小侯,不要太自責呀~~~

係度我要向以下既人講聲「謝謝你」,
因為今朝辛苦哂!!
(排名不分先後)

小瑮
小侯
小珍
謝老煒
謝細佬
oooo
Alice
Karen
Benson
Mona
Fennie
何寶畦
亞松
Cherry
Cherry老公
Kaman
Zue
Chris
Johnlee
WinnieTse
Everlid
Joyce
Kili

6 comments:

senyelgit said...

唔使多謝~最後我連入都入唔到個網都冇做過乜~~

chauli said...

註冊不成,但將有另一番體驗,算是有得著。

chauli said...

不用謝,咁都唔忙,仲係人?!

差利講場 said...

真的不用多謝....反正最後都幫你唔到..但知道你成功找了個好地方都好戥你高興....

Anonymous said...

唔駛客氣, 而家你搵到場, 我都好開心

by joyce

kakaoo said...

總之好多謝大家既幫忙協助,
我都好期待129係都會行禮既情景會係點~