3 February 2006

何梁聯婚-記事簿 (二)

終於完成第一次的婚紗相拍攝。
原來是比想像中辛苦和艱難。

早上10:15am到達,
化妝、set頭已花去了一個半小時,
到開始時已是12:45pm。
開始前,攝影師例行公事地自我介紹,
問問我們可接受"肉麻"尺度有多高;
叮囑我們要盡力投入,要有愛的表現。
當時我心裡面只有兩個字......「大獲」!!
我這個人最怕做肉麻兼情意綿綿既動作,
還要面對著外人做,
真是一大笑話。
在整個拍攝過程,
攝影師也不好受;
不是我倆做不到肉麻動作,
就是P笑容生硬不夠溫馨投入!
差點令那位攝影師激到彈起.......
加上全程七個鐘的指定動作,
已令人筋疲力盡!!
男的還舒服,
有時間可以小睡,吃東西。
但女的真的很幸苦,
完全沒有時間休息;
因為要轉妝、轉造型、換衫,
10:15am至7:30pm沒停過,
連半點東西也放入咀裡!
再要我再來一輯也怕怕。

回到家裡我已「散哂」,
但P仍然「精力充沛」。
可想而知拍攝婚紗相男的只是大茄喱啡!!

以前認為拍一輯甜蜜有feel的結婚相不是一件難事,
但事實告訴自己是非常非常!!
所以我不會對這輯相有厚望~~~

10 comments:

Anonymous said...

放心,我星期二會落足眼力,幫你們找一幀最最正最索的婚紗照。

其實,我覺得婚紗照,不一定要溫馨甜蜜,這樣反而有點娘,令我印象深刻的是萬人迷碧咸(我呸!)與維多利亞(bitch)的婚紗照。雖然我好討厭他們,但他們的婚紗照,的確拍得cool,兩個人簡簡單單的站在一起,出來的效果,就已經很classic!

kakaoo said...

瑮:

好!靠哂你啦!

你都識講啦,碧咸同維多利亞嘛.....
佢地影乜都靚啦~~

Kat said...

總算完成了,有那麼多人幫眼,總會找到一張好好睇睇的。

senyelgit said...

其實我覺得情深對望個種婚紗照真係幾娘...我諗你或者我都會忍唔住狂笑~~
anyway,期待你輯溫馨婚妙照~~

Kaman said...

冇錯...雖然我冇影過, 但我跟我嫂嫂影過一輯!! 真係替佢辛苦! 不過唔打緊啦, 一生人只會影一次, 係咪先! 辛苦d都值得ge~~

沙灘貓~Olive~ said...

哈哈~~我倒覺得影婚紗相好好玩XDDD
幾時去揀相呀? 記住堅持立場呀,
唔好到時個額頭刻住「我是水魚」四個字呀, 俾人睇到就唔好啦XDDDDD

Anonymous said...

哎?, 我竟然唔記得提你, 其實你大可以同攝影師講出你既要求架. 我同bf都係唔可以太肉麻個d, 所以我一見到攝影師就同佢講, 我要以開心為主, 寧願好似stephy方力申果種, "mark"大個口笑, 都唔好kiss個d. 咁個攝影師都好接受.

anyway, 我bf同影完呢輯相, 話雷劈都唔肯影第二輯呀...真傷心, 真影多輯都唔得.

你仲有輯台灣喎, 咁點算...一係咁囉, 如果你真係唔想影, 送比我幫你影左佢囉, 最多我叫bf捱下義氣啦, 哈哈哈

by esd joyce

Anonymous said...

btw, 你聽日睇相呀? 咁希望你影到輯超靚相啦, 影得咁辛苦都有價值?嘛

by esd joyce

o...ship said...

喂....我番黎喇....
攝影師有無問你係咪"訓黎身"...??點解個身成日都係打側....叫你影正面又打側身...叫你影背面又係打側身...仲有無第二d post 呀???

楊韋言 said...

upload d 相睇睇丫 :)