27 February 2006

難民營樂園



















我一向不喜歡到燒烤場BBQ。
我覺得BBQ是應該在郊野公園,
與友人一起興高采烈地去籌備;
商討地點、一齊買食物、霸爐、起爐。
某個角度來說,
我是很享受這個過程。
但礙於計劃欠缺安排,
朋友甲乙丙也是懶人,
為求方便,
唯有去大尾篤燒烤樂園。

到了樂園,
我感覺就像到了"難民營"般;
督導員半命令的口吻替我們安排爐頭,
A區、B區、C區、D區....TV區....
我們被安排到TV區!
然後再派了兩張食物清單,
叮囑我們要住後面排隊領取食物。
而清單註明:
四人最低消費要超過$220元正(一次過付款)
燒烤包每位$65元....
雞亦$40元一磅....羊扒$70元一磅....
.......
那一刻,
我所有mood也被掃走了!
慶幸的是,
"難民營"的食物水準也不錯。
這是支持我在那裡力撐四小時的原動力!


我還是喜歡麻麻煩煩的郊野公園BBQ!

6 comments:

差利講場 said...

下次可試下小欖BBQ場, 那裡地方很大....而且68元一位是任食的.....冇什麼人員指揮你們往哪裡!!

senyelgit said...

可能係你個度衰d jer....龍古灘七十蚊一位任食仲有埋糖水.....仲有麻雀打添(收費另計)....不過我都係中意郊野公園多d~

Anonymous said...

i will go with you next time.... :)

noche said...

我就鍾意海邊燒~

一陣陣海風~ 個人冇咁 " 立 "~

郊野公園如果冇風...成身煙勁痛苦~

Anonymous said...

mmm.... i like it in my back garden.

Anonymous said...

好多時我都會去呢d BBQ場,夠方便同埋即興,係大埔都有幾個,$50任食的,不過飲品好貴.
我最鍾意小欖果個,因為果度有貓玩. :P