17 February 2006

目標、理想

L問我的目標是什麼?
我的理想是什麼?

聽後,我的腦袋一片空白,
啞口無言。
我真的說不出我的目標、理想是什麼......
那是認真的對話,不是開玩笑的那種,
我不能答那些不倫不類的答案。
(如:中六合彩、有老公照顧的幸福太太....)


老實說,這些日子我知道我是糊糊混混地過日。
根本不敢讓自己想得太多太遠,
因為我怕失望!
所以在內心的目標與理想也慢慢沈沒。
有時侯想,這算不算人生的無奈?
我也開始變得混淆不清。

現在我只寄望在遠方的P順順利利。

L送了一句:
「選擇你所愛,愛你所選擇」

我會好好去感受這十個字。

5 comments:

Kaman said...

很深奧, 很難理解...

差利講場 said...

我想知那個高人我認識嗎

noche said...

noche 黎串門子喇! XDDD

全部人既結局都係死

咁多年人生~ 唔搵D 野做下好難消磨時間嫁喎~ XDDD

悶咪搵D 野做下囉~

難D 做到既野~ 咪叫理想囉~

諗到自己想做咩未呀?

諗到? 起步啦!

未諗到? 唔好諗咁多啦! 自己想要D 咩~

每個人自己心裡有數既~ XDDD

起身啦! 朋友!

Kat said...

最好唔好有人咁問我,我都唔識答。
開開心心過一世就算啦!

kakaoo said...

noche:
謝謝你^^
我知道人生短短數十年,應該及時行樂!

kat:
我都決定唔誌諗咁多....

oooo:
我會盡力架啦!多謝你!