2 January 2006

生日暇想





再見喇............2.................8...............




6 comments:

susanjameela said...

安仔,
生日快樂﹗
心想事成﹗

好有心機呀你,真係準備去日本呀?

Anonymous said...

「嘩~好得意呀(卡通聲)」
這是我看到你的相相後第一個反應

大家都有呢隻keroro,點解係會影得佢得意咁多架?!!嬲!!(>o<)/

Kat said...

我呢世人都唔會咁好心機o架啦,哈哈!

生日快樂!

senyelgit said...

生日快樂&新年快樂啦~
你又學人有夠無聊了~~~~
不過,支持繼續無聊~~~~

kakaoo said...

Susan,去日本係我無時無刻既心願黎ka!
但現階段....mmm....未夠「銀?」!!

wanda,你太過獎喇~~~

kat,哈~你一向都知你老友我好有心機做呢類「無聊」野喇~~

senyelgit,你梗要支持我頂喇!!

Anonymous said...

果然一個咁核突的公仔,經天才編劇執一執,就變得幾有趣,最鍾意第3張個聽電話的姿勢。

生日快樂!
keep住有童真,係保住青春的一個掩耳盜鈴的方法。我好支持你繼續童真的……