6 January 2006

獨「吞」無樂



有心人請我到九龍城名X打邊爐。
席間,有心人問我是不是很喜歡吃海膽,
我當然很雀躍地回應--
「係呀,仲係搶住食個隻呀!」
有心人立即order了一客海膽。
起初我以為只是小小的一客,
殊不知是整整一版!!
有心人還說--
「我地唔鍾意食架,得你一個人食,你慢慢享受喇!」

當我見到整整一版海膽是我一個人獨「吞」,
心裡又開心又興奮,
因為每次吃海膽也是與人鬥快、鬥搶!
所以獨「吞」整整一版海膽是我期待已久的事!!


於是放任地吃.......
第一口,非常感動
第二口,欲罷不能
第三口,甘香馥郁
第四口,滋味無窮
................................
................................
................................
第八口,有點口寡
第九口,唔好意思
第十口,夾硬死「吞」


終於明白小食多滋味的道理,
吃完那整整一版,
什麼食慾也沒有~~~~悲!





同場加影
福岡士多啤啤一大box做「遲來的生日禮物」?!
買相可愛,鮮甜美味!!
看見也唔捨得食~~

9 comments:

Anonymous said...

我都非常愛吃海膽,不過次次都係食得一兩舊..之後果d俾人搶哂...你叫你d fds幫手叮下嘛

Anonymous said...

叮=吃
打錯字

senyelgit said...

一整板?!應該叫碗飯黎撈嘛~

kakaoo said...

仲?碗飯??
我食個版都食到頂住頂住啦!點啃飯呀??

Anonymous said...

我覺得下次再有咁好的食物,應該call埋?姊妹一起吃囉..而家攪到我又想嗲我老公請我去食啦
頭先你講個的聚會快些攪啦...好心急...

Anonymous said...

我對那火熱的士多啤利感興趣多點……

kakaoo said...

DB,
版海膽的確肥大肉厚,一條友食極都食唔完!

瑮:
盒啤啤真係超甜超好食!!

Anonymous said...

香港小姐亞軍
So yummy 呀, 睇見都想食呀!

Kat said...

我想知誰是「有心人」多d。