28 January 2006

依依不捨

可能這是我在這公司最後一次吃團年飯。
八年來,最後一次,
心情百感交集.......
連一向我專長的團年飯司儀也表現失準,
因為我實在有點難過有點捨不得!

捨不得和我共事的好同事。
捨不得視我如親細妹我的大佬。
捨不得伴倍我成長的J。
捨不得非常疼我的肥老闆。

飯後,與自己喜愛的同事們一起唱k,真是痛快無比!
但痛快背後就是離別,
一想到這裡,
眼淚就不由自主地流下;
只能躲在洗手間偷偷哭泣.......

但我還有機會留下來嗎?

5 comments:

Anonymous said...

捨不得,第時就再約食飯啦,有咩好喊,成熟d啦!不過眼淺的你,點都要滴兩滴既……

Anonymous said...

瑮:

言下之意,你係唔係覺得自己好成熟呢?

Anonymous said...

老土d講句天下無不散之筵席嘛~~

差利講場 said...

樂觀?想,你只是轉換工作環境!!但我們一班好朋友及對你的感情是無變的..請你收拾對呢間公司的感情啦...唔好再抒發你對呢間公司有幾唔捨得啦...過去就是過去(好似好殘忍)你應該想如何做好下份工, 因為這才是來年最大的challenge!!

Anonymous said...

嘩, 連老闆都去唱K, 少見喎, 你大哥飲了好多吧, 臉紅紅的呢. 小J為什麼不上鏡呀. 有哪些地方失準呀, 遊戲好唔好玩呢?
by Grace