10 January 2006

即影.即有


久遺了咭片相這玩意了。
回想數年前, 這個玩意簡直風靡我整個朋友圈!
每當人齊或高興時, 一定會找緊機會拍拍咭片相。


但這個熱潮和習慣好像已過去了。

或者是DC太過普及吧,
大家只會拿自己的DC替對方或友好拍拍,
繼而「私有化」..........
有些大忙人連send也懶,一直將相片長存在DC內,
直至記憶咭不足才存在電腦內。
更何況「沖晒」出來呢?
(其實自己有時候也是這種"類別" )

所以我覺得拍咭片相是有它可愛的地方,
就是可以讓你即時實實在在「擁有」它!
可以無時無刻拿出來笑笑,回味一下!

哈!花了數十元就可娛樂了半晚,
值得!值得!
新機五花八門,操作全是日文,要研究也得花上大半天!
所以決定不理,
隨意左拍拍,右拍拍,
結果出來.........一團糟!
哈哈哈~~~

10 comments:

Anonymous said...

噢....@@! 久違了的麗儀妹登場^^

楊韋言 said...

謝謝你的留言, 讓我想到事情的另一面呢:)

Anonymous said...

點解會知道0個個係麗儀妹0既....咁濛都認得...??真係化左灰都認得我!!!

o...ship said...

而家d野日新月已....唔識玩真係唔好玩...到頭來真係得個吉...鬼五馬六咁囉...唉~~~好彩大家睇落都唔似成三十歲人....仲可以扮下天真....哈哈

kakaoo said...

oooo:
噢!!稀客呀>>>>>>得閒黎飲杯可樂食個叉飽喇!!


上海灘小姐:
你既嘜頭矇住塊布都認得喇!

kakaoo said...

係呀,好彩ja!
起碼大家仲有顆「童心未泯」既心ja!
keep得倒!!
(想唔想吐?)

喂,好以係"日新月異"喎?!

Anonymous said...

噢....麗儀妹....有些人是不會容易忘記的....

噢....安安....如果你還不把你的朋友1號2號3號的email傳過來,我就發起 -香港屠宰業公會玩轉安安新婚大聯盟- bloooog....到時係別哭!! wahahahahaha

yeah!!

susanjameela said...

童心好寶貴架,你要好好珍惜﹗

um...
老老實實,我都係果d唔send相唔曬相的懶人。:p

Kat said...

幾時我地又去影呢?

kakaoo said...

就下次人齊去影喇!
家陣d影相機有位坐架~~