13 January 2006

荷李活最愛

剛巧看到別人的blog提到最愛的電影,
我也想分享一下我欣賞的荷李活明星和電影。

- Keanu Reeves
《生死時速》Speed,《終極豪情》Point Break
(無話可說,奇諾是我永遠的偶像!!這兩部是我心中經典。)

- River Phoniex
《不羈的天空》My Own Private Idaho ★★
(一部好James Dean 感覺既電影,RiverPhoniex & Keanu裡面好浪子好頹廢但感覺超cool!!可惜River已英年早逝...無奈~)

- Julia Roberts
《風月俏佳人》Pretty Woman,《真的想嫁你》My Best Friend's Wedding
(Pretty Woman我已重覆看過N次,百看不厭!永遠覺得JuliaRobert同RichardGere係最襯!!)

- Richard Gere
《美國舞男》American Gigolo 《醫盡女人心》Dr.T and the women
(細細個係明珠台看《美國舞男》,見倒李察基爾赤裸上半身跳舞就覺得佢好「掂」!自始就戀上李察~)

- Dustin Hoffman
《杜絲先生》Tootsie,《手足情未了》Rain Man
(記憶中《杜絲先生》係第一部去戲院看既西片(翡翠戲院),因為太細個未完全識得看字幕!!那時覺得德絲丁荷夫曼扮女人樣好過男人樣!RainMan裡面扮自閉大佬亦非常之精采,仲記得自己淚洒戲院!)

- Al Pacino
《女人香》Scent Of A Woman,《白夜追兇》Insomnia
(佢唔靚但好有男人魅力!總之就好有格。但我無看過《教父》.....)

- Charlize Theron
《美麗女狼》Monster,《偷心之約》Sweet November
(近年極之極之欣實既荷李活女星!Monster裡面要增肥30磅扮演一個道友婆兼精神分裂兼攪基既醜八怪,真係入木三分,超水準!希望今年奧斯卡佢能憑《North Country》問鼎影后喇!)

- Robert Deniro
《的士司機》Taxi Driver,《非常外父揀女婿》Meet The Parents
(認識羅拔迪尼路並唔係《教父》,而係樣衰衰憤世疾俗既的士司機!!唔知點講...er..係...係好「喪」!戲裡面隻小啄啄係茱迪科士打黎架!!)

- Johnny Deep
《毒王》Blow,《幻海奇緣》Edward Scissorhands
(又一個型男!表情永遠唔多,但雙眼好殺食!夠哂!外表花弗但係超級family man!好男人!《毒王》真係好正,佢扮大毒梟真係好型!較剪人直情係經典頂啦!)

- Tom Cruise
《壯志凌雲》Top Gun,《花心情聖》Cocktail
(以前鍾意Tom佬都係因為Top Gun,拍住架爛鬼戰機真係好型,加埋同女上校攪埋一齊播住隻"Take My Breath Away"個幕..... Wow!仲有Cocktail隻soundtrack都好好聽!!)

- Tom Hanks
《阿甘正傳》Forrest Gump,《網上情緣》You've Got Mail
(淨係覺得佢Meg Ryan先係天生一對....)

- Meg Ryan
《90男歡女愛》When Harry Met Sally,《緣份的天空》Sleepless In Seattle
(好鍾意佢既小品愛情戲,但近排所演既戲似乎唔多得,個套《驚殺》真係唔多掂!都係鍾意Sleepless In Seattle 個Meg Ryan!!)

- Nicolas Cage
《兩顆絕望的心》Leaving LasVegas,《天使多情》City Of Angels
(鍾意尼古拉唔係佢既動作片,而係佢既苦情片! 每當看見佢苦口苦面,痴情漢子個樣就覺得好有正!)

- Jude Law
《誘心人》Closer,《型男阿飛》Alfie
(最近頗欣實既荷李活男星,起初認識佢係看AI個怪怪機械人,後來再煲Closer 、Alfie,覺得佢唔錯幾有型格,亦正亦邪,值得留意!)

- Audrey Hepburn
《珠光寶氣》Breakfast At Tiffanys,《金枝玉葉》Roman Holiday
(就係鍾意柯德莉夏萍種脫俗既氣質!!潛意識覺得佢同格力哥力柏先係perfect match!!)


還有其他我喜愛的荷李活電影(有些已忘記誰人是男女主角)

《打工女郎》Working Girl
《回到未來》Back To The Future (Micheal J.Fox)
《閃靈》The Shinning ★★
《E.T 外星人》
《總有驕陽》The Cinder House Rules
《戀相狂》One Hour Photo (Robin Williams)
《鬥氣夫妻》(羅拔烈福/珍芳達)
《亂世佳人》Gone With The Wind (奇勒基寶)
《鬼眼》
《人工智能》A.I
《魔鬼怪嬰》Rosemary's Baby
《驚情四百年》
《飛越瘋人院》
《七宗罪》(Brad Pitt)
《觸目驚心 》Psycho
《蕩母痴兒》(James Dean)
《貓屎先生》As Good As It Gets
《摘星奇緣》Notting Hill
《美色殺人狂》American Psycho
《危險人物》Pulp Fiction (奧瑪花曼)
《骨中罪》The Bone Collector

......
......
......

其實還有許多喜愛的荷李活電影,但大部份已經忘記戲名。
暫時只記得這麼多..... .....

我看過的你們有沒有看過?


代表「安記推介」

8 comments:

Anonymous said...

你竟然唔提tom hanks??cast away,the green mile等等都是好movie呀~

仲有the shining既男主角好似係尼高積信呀~唔知係咪..好似咋...

o...ship said...

喂....我有update我個blog架...

Anonymous said...

我都好喜歡Tom Hanks同Meg Ryan,尤其係You 've got mail,但係點解你唔講《BJ單身日記》同Hugh Grant,Notting Hill係最近的上榜電影!

Anonymous said...

我真的很佩服你的記性...很多都已看過...但總是過眼雲煙,你叫講番出來一定不得...但到依然都很深刻印象只有- Keanu Reeves/生死時速, - Julia Roberts & Richard Geers/風月俏佳人, Tom Hanks/阿甘正傳.....

Kaman said...

我淨係鍾意睇港產片咋, 呵呵!!

susanjameela said...

River Phoniex我都覺得佢好JAMES DEAN﹗

Hugh Grant,賤男﹗《BJ單身日記》?面GE角色真係好岩佢﹗

Jake Gyllenhaal,此子我好喜歡呀﹗好有潛質,實紅﹗

女ge,Natalie Portman都非常好﹗

kakaoo said...

wanda:
其實Tom Hanks好多戲我都鍾意既,只不過特別鍾意佢同Meg Ryan拍既愛情戲lor!

瑮:
我無看過《BJ》,因為我唔like Huge Grant!
Notting Hill我鍾意all becoz 大口姐姐!

cherry,kaman:
我對記西片既記性係比記港產片強!!哈!!

oooo:
我淨係like 《ER》個佐治古尼...其他的..er....sorry!
乜你唔係好buy 《的士司機》嗎??

susan:
Jake Gyllenhaal?拍過乜野戲呀?
我唔多認識呢個人喔,靚仔冇?

susanjameela said...

安仔,

jake gyllenhaal咪就係拍過《the Day after Tomorrow》、《Proof》,黎緊即將上演的有《Jarhead》同埋《Brokeback Mountain》
佢仲差d成為《Spiderman》的男主角,蜘蛛女咪就係佢女朋友囉﹗