11 January 2006

北海道「活」壽司












有什麼比「吃」開心?
其實我真是很喜歡吃,一提起吃我會全身是勁!!

哎呀,我知道我知道,
二月份有重要的事要辦嘛 -___-"
我的朋友們不用替我擔心,
我的減肉體內程式已啟動。

貼這張相我只是想告訴大家知這裡的長蟹肉壽司very yummy.........
又鮮甜,價錢又合理!

還有,那裡的即開北寄貝和赤貝刺生也是很受歡迎的!
大家有機會就去試試啦!
不過要有心理準備,因為想吃也要排長龍...........

好味的壽司,暫別喇~~~~

8 comments:

Anonymous said...

其實呢……

唔食野,面色會唔好的,你大隻是天生的,減唔到架啦……影相姐,遮遮掩掩咪得囉!

我都好想試下這一間壽司……

下次一齊去啊!

kakaoo said...

我知.....(無奈)
但你唔洗牛龜咁大隻字話我減唔倒咁hurt架!!(好朋友喎>>>>>)


好?,遲下一齊去跟住去埋影貼紙相喇!
嘩,好豐富既節目!!

susanjameela said...

安仔,

你就好啦,睇你個BLOG,幾乎日日都講美食,唔淨止講,係大啖美食至岩,羨慕死人啦﹗

kakaoo said...

susan,

就係咁先「死」!!
佳節前後、生日前後就係咁食食食....

侯老師名句--
「我不肥死,還有誰?」

senyelgit said...

喂你d相搵咩software整架?!好正喎
仲有呀上一篇,我想講呢有?0既貼紙相機0係n年前已經有了.....

沙灘貓~Olive~ said...

哈哈...也讓我來坐一坐!

你就好啦, 我都好想好似你咁食食食食食XDDD 不過我個係雀仔胃呢:P

Kat said...

睇開d啦,安仔!排骨瑮唔會明o架啦,佢以一貫挖苦既語氣激勵緊你呀,你唔係唔知呀?

唉,食左先算啦!呢間壽司係06人龍餐廳之一,好想食呀!

Anonymous said...

真心話....其實你肥一點才好看!! yeah!!
(@@....別打我....哈哈^^)