15 January 2006

無價寶


一張超過半百年的舊照片,
應該是拍於1955年吧。
媽媽說這張相是在灣仔某影樓拍的,
為的是寄給遠在婆羅乃工作的外公,
讓他知道孩子的近況和長了多高。
媽媽說小時侯窮,
沒有很多機會拍照,
所以這張相來得特別珍貴。

三姊弟也是穿著「救世軍」的校服,
小學現在已變成大有商場了,
我猜這張相應該是放學後,
外婆接他們一起住影樓影的。
看見他們呆呆的樣子,
我覺得非常有趣!

我想說--
「媽媽(大姐姐),那時的妳活像小丸子苦腦版!」

6 comments:

susanjameela said...

呢個問題,我問過好多次,問完聽完我又唔記得,今次都要再問:
「乜真係有婆羅乃ge咩?」
「婆羅乃響邊度?」

我總以為這是粵語殘片的對白,或想起《難兄難弟》中「飛哥跌落坑渠」的梁朝偉。

kakaoo said...

哈,我外婆話婆羅乃=婆羅洲喎^^
(不過我唔100%sure呀~)
但肯定係馬來西亞裡面一處地方!!
四、五十年代好多香港男人去個度打工架~~

Kat said...

auntie 好易認!

kakaoo said...

大左老左後仲以樣嗎?

senyelgit said...

一路望住張相一路狂笑XDDDDDDDDDD
d髮型實在太好笑喇~~~之後媽媽再拎將佢大d既相出黎......笑到肚痛.....
不過我覺得姨媽同我媽媽呢張相個樣同之後既真係爭好遠.....都唔同樣既~

kakaoo said...

如果仲似樣就驚死0羅!