26 January 2006

「抵」肥羊


薄切羊肉+驢肉片~~~~好味~~~~


重溫16/01好味頻道!

哈,又是!

但,
忌住忌住,每樣一件起兩件止很沒趣..........


其實我想讓大家知道在國內吃「
小肥羊」真是很{}!!
水準、味道、招呼、環境與香港相差不大,
個個肚滿腸肥只不過是香港1/4價錢!!

這次五個人吃,吃了十多碟。
(實際碟數我也記不清,總之一定過"一打"!!)
薄切羊肉一定少不了,味濃而不"騷",
放在麻辣的湯底慢慢浸熟......
噢~~~實在太美味喇!!!
驢肉也是一個新嘗試,

起初也怕很"騷",
但原來出奇地好吃!

肉質嫩滑, 脂肪特別少,
口感一流!! ~
其他的如鮮墨魚滑、凍豆腐、脆魚腩等等........
也是好味到極!

埋單只不過240元"人仔",
每人消費只不過數十元。
要是在香港起碼盛惠800大元吧!!!

最重要的是,
吃完沒有痾、吐、肚痛等徵狀。
所以大可放心!

7 comments:

senyelgit said...

我睇有線都講過深圳間小肥羊.....
好想食呀~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kaman said...

yeah! 我上次上厂都有去過, 完全冇估到會咁好食!! 哈~有機會約埋一齊上厂吃個痛快吧~~

推介:紅豆餅

Anonymous said...

What!!!???? Sheep God!!!???? mmm... where are you from? hahaaha

Anonymous said...

我都聽同事講過話抵食好多,又好食過香港!!!!

Anonymous said...

HI, 我係joyce呀, 嘩, 小肥羊好似好正喎, 下次一齊去?.

另外, 你個bigdate倒數好正呀, ?埋我用hehehe

沙灘貓~Olive~ said...

個麻辣湯底望落好似好正喎。流哂口水:D~~

kakaoo said...

深圳任何一間小肥羊都好正,有機會一定要TRY TRY!