24 January 2006

疼.痛.重

突如其來的「肩周炎」折磨我只剩低半條人命。
這幾天,左肩疼痛不止,
舉手、轉動頭部、起床、打乞嗤也痛得眼淚要流出來。
尤其夜晚躺下來疼痛更加厲害,
只能特定臥姿,所以很難入睡。
(慶幸只是左肩,要不然這幾天就是個"半殘廢人".......但已害我請天兩天假!~)

三天不斷針灸、拔罐、推拿、刮沙,疼痛已舒緩了少許。
但背部已五勞七傷,五顏六色,十分恐佈!!
醫生說我左肩的勞損是日積月累得來的,
再加上天氣劇變,肩部受風寒而引發。

怪就怪我背的包包太......
上廠拿的東西太.....

要承受的壓力也太.....

夠了!受夠了!!
誰人能讓我「脫苦海」??

11 comments:

Anonymous said...

會唔會影響到你著婚紗?!現代女性真係命苦哦~~~~~~~~~

kakaoo said...

正在擔心中>_<
背脊後面好多個又瘀又紅既印呀,距離影相仲有一個星期多少少,希望d印快點退啦!!

Anonymous said...

你真的是「肩周炎」嗎?因為我媽幾年前都有,但醫生說,這種病不應在你這個年齡出現,應該是更老……

但,點都好,要保重啊!是不是你減肥太過啊?健康就是美啦,不要太勉強。

Kat said...

d印唔會咁快退o架喎!到時補下粉得唔得?

你好好保重!

senyelgit said...

針灸?!好似好恐怖咁.......
以得都唔好"咩"咁大個袋啦~~~~重到死~~都唔知裝咩咁重~~~
不過我而家有時返學"咩"袋"咩"一陣都會膊頭痛.....睇黎我都要"咩"少d野先~

沙灘貓~Olive~ said...

哎唷>.< 聽起來就覺得好痛了。你看過很多類型的中醫化, 但有冇試過搵西醫? 如果真係發炎的話, 抗生素等藥物可能會有幫助都未定。希望你快0的好返啦, 仲有, 唔好再拎重野啦。右手都唔好拎, 最怕你就得左手, 右手加重壓力就慘囉。

Anonymous said...

不如洗澡時做多些磨沙, 看看能不能把印弄淡一點... 保重身體唷!
Grace

Kaman said...

係囉~你冇事呀ma...如果你過份痛的話, 不如睇左西e幫你止痛吧~~等冇咁痛ge時候至去去針灸吧...

祝早日康復~~

kakaoo said...

瑮:
醫生說我是肩周炎與筋膜發炎之間...
總之就係痛到叫救命啦!

kat:
我已經無再拔罐喇,我怕d印真係唔識散呀!

oooo:
我都減得唔勁!
可能最近有d無形既壓力影響倒啦....
多謝關心!

senyelgit :
係,最近個袋真係好重!
要檢討下!

olive:
我淨係看中醫ja,如果情況仲係咁差既話都要看西醫喇!不過今日好似無咁痛!

Grace:
我諗磨沙起唔倒作用law :(

susanjameela said...

安記,

針灸、拔罐、推拿、刮沙
我一樣都未試過,好痛咁喎~~

無論如何要想辦法訓好d呀,夠精神,個樣先靚,影相都sharp醒d!!!!
仲有,希望你快d唔痛la,到時擺pose都靈活d丫麻!

Best Wish!!!

差利講場 said...

最緊要還是你改變你的生活習慣!如坐姿/袋的重量/自己心理都要調節下....唔好樣樣都咁緊張!! 所有事都時注定了....順其自然啦...祝你做個靚靚新娘子啦....