18 January 2006

何梁聯婚-記事簿 (一)


一直擔心找不到合適的婚紗影婚紗相。
但經過兩小時努力地試、試、試,
再加上好友們落力從旁比意見
(在此要謝謝她們)
幾經辛苦,終於揀了兩件婚紗一件晚禮。

要知道我這副「美國超模」身形,
揀婚紗晚禮真是令人很頭痛.........
lowcut、吊帶、背心這些款式統統都不合我穿。
(極度無奈~~~)
所以能在有限的條件下,
我能揀到幾件合適而又可藏拙的婚紗晚禮已是非常萬幸!
希望拍照當天攝影師能化腐朽為神奇啦!!
哈哈哈~~~

最近膽粗粗在網上訂了兩個絲花花球,
(買兩個第二個半價!)
起初也擔心會貨不對辦,但交收後發覺手工和手感也不錯。
反正拍照出真花與絲花出來效果分別也不大,
而絲花又可以給我到台灣時再用,不用再花錢買鮮花。
兩個絲花球只是真花的一半價錢!!
一個色彩鮮豔奪目...
一個感覺簡約田園...
我比較喜歡第二個。







13 comments:

楊韋言 said...

我比較喜歡紫色那個.

恭喜你 :)

Anonymous said...

紫色的好看……

Anonymous said...

點解無我份去揀婚紗o既....>_<
如果唔係我實揀件superwoman比你呀...
我係咪有份做姊姊架....??諗清楚呀...我著到亞玉螢小主咁...搶晒鏡架...

susanjameela said...

我都比較喜歡紫色那個
網上訂幾錢個?

沙灘貓~Olive~ said...

弓起弓起^_^
你還會去台灣影嗎?
老實說, 我上的拍照時的花球是媽媽親手做的~呵~ 她也是去太子花墟買了很多花和工具, 花了太概$100左右吧^^"

Kaman said...

呵呵~~記住post d婚紗相上黎啊~~等你呀~~

差利講場 said...

見到你多謝你的姊妹,我又唸番起當年結婚我的姊妹們曾出盡力幫我攪…真係好開心…你要好好回報她們呀…
快些POST相上去啦..好想看呀…

kakaoo said...

oooo:
大露背??我都想^^
但我沒有這些本錢:(

earl,瑮:
我也是喜歡紫色那個....

2索:
你敢著亦無妨喔!!
哈哈哈~~~
(fitting那天4:00pm就要去啦,你唔洗返工嗎?)

susan:
網上買絲花球價錢很合理,大約$150-$200個左右,但每款得一個,買完就無....

olive:
原來你已經結左婚?估唔倒喎!
我會去TW影多次,但日子仍未確實。

kaman&差利:
有相既話我實share比大家超超既!
但蒙娜麗莎試衫唔比影相:(

Kat said...

效果幾好,可以保存一世!

Anonymous said...

除左講恭喜之外,我都唔知講乜好^_^

沙灘貓~Olive~ said...

我仲未結婚, 不過影左相je ^++^

Hilda broketail said...

i was here ^^

senyelgit said...

咦紫色個係咪就係上次決定個個....點解咁睇好似唔同樣既?